Imogen

srijeda, 12.01.2005.

omacila se, Adnane, NEMCI, NEMCI

OMACILA SE U DJETELINI BEZ ZNANJA POGLAVARSTVA! ŽIVODER ZATEČEN NESPREMAN; KRIZNI STOŽER POZIVA NA RED I STRPLJENJE. PANIKA UZELA PRVU ŽRTVU- ROM PREGAŽEN.

Kad mi je moj suprug Adnan na ljetovanju pokaz'o kako svojim trepetljikama vata plankton, ja sam odma’ telefonom javila babu, pa kad se vratismo - babo i neki Himza iz firme baciše ga u visoku peć u Kaknju. Ja sam prijavila da se propio i nesto, pa mi ostade kuća i bašća. Samo ne znam što ću s ovim silnim granatlinama od siromašnog urana, neće niko da kupuje kad su siromašne. Kažu, nose baksuz.. Što nije skupljo marke, majku li mu jebem.

Desanka je jela kuvane pileće glave kad su banuli Nemci. "Was machst du, serbishe Saboter?",
upita SS Obersturmbanführer Köpke. "Samo malo, samo malo, u kući mi je nered, ima neka velika jama s jazavcima, a ima i zemunski kolodvor, sakrili ga skojevci u spavaćoj sobi, još u aprilu. A imam i ove divne goblene s motivima sodomije gdje izrodi jedni druge uguravaju. E, pa da, imam još i ove servere, kaže muž da pola svjeta drće na njih, ali ja nisam nikog vidjela..."

Za kombajnom kad zaspo je, u jesenskoj berbi, ubi’ Gojko sudiju i prekinu derbi.

- 01:52 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>